Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבלת הצעה ומידע נוסף

השאירו פרטים

    ביטוח תעופתי וביטוחים ימיים

    ללידרים ניסיון עשיר בטיפול ועריכת ביטוחים בתחום התעופה ובסיכונים הנלווים לעולם התעופתי.

    בין השאר אנו עורכים ללקוחותינו ביטוחי כל הסיכונים לגוף המטוס, ביטוח חבויות כלפי צד שלישי ונוסעים הן לנזקים פיזיים והן לנזקי רכוש, חבות מוצר למוצרים תעופתיים, תאונות אישיות לצוותי אוויר, אובדן רישיון טייס, התקנות מיוחדות, טיסות ניסוי, הסבת מטוסים ועוד.

    הכיסויים הביטוחיים שאנו עורכים ללקוחותינו בתחום ביטוח זה הינם בתנאי כיסוי רחבים מאוד, אשר מוסכמים מראש על המבטחים הגדולים בתחום זה. יכולתנו מאפשרת טיפול מקצועי, יעיל ומקיף החל משלב עריכת הכיסויים ועד טיפול בתביעות גדולות ומורכבות.

    לצד הביטוחים התעופתיים, לידרים מטפלת בביטוחים אוויריים וימיים שמהותם להגן על סחורה הנשלחת במהלך הובלתה באוויר, בים וביבשה. חברות מסחריות העוסקות בייבוא וביצוא של סחורות מסוגים שונים, חברות לסחר בינלאומי וחברות לשינוע מטענים בארץ ובעולם, מודעות לסיכונים הגדולים הקיימים בעת הובלת סחורות ומעוניינות לערוך את הכיסויים הביטוחים המתאימים על מנת להעביר את הסיכון אל חברת הביטוח.

    לידרים מספקת ידע ושירות מקצועי תחת קורת גג אחת כך שהמבוטח מקבל שילוב אופטימלי של שירות זמין ומקצועי וניסיון רב בהתמודדות עם תביעות בתחום ביטוח מורכב זה.

     

    לידרים המתמחים בנושא:

    עודד חיימוב, דיויד גורדון, אלדד נוי

    תחומי התמחות נוספים

    לכל תחומי התמחות
    מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט